1. Jutsu Yaratım Yarışması

Eskiyen, artık kullanılmayan her şeye ait yegane bölge.

1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Cynic tarih Cum May 22, 2015 5:17 am

Selam. Böyle bir şey yapalım, hepimiz faydalanalım , eğlenelim. Kuralları uzun uzadıya yazmak yerine Teknik Yaratımı başlığını linkliyorum, oradaki kurallar geçerli. Yani varolan karakterinizin elemetine/bildiği stillere göre teknik yaratmanız gerekmekte. Ödül olarak onaylanan teknikler siteye eklenecek ve yaratıcılarına ücretsiz bir şekilde hediye edilecekler. Lâkin, S Rank teknik yaratmayın, gözünüzü seveyim. O tarz başvurular göze alınmayacak.

Kaç teknik ekleneceği hakkında herhangi bir fikrim yok, fakat 3-4 tane seçme düşüncesi içerisindeyim. Herkes 2 farkı teknikle başvurabilir. Kolay gelsin :krodance:
Bakmayı unuttuğum karakter, gelişim veya dükkân konuları var ise PM ile bildirebilirsiniz.
Mnemosyne remembers, so you don't have to.
Once again, I'm back in the lab.
Cleaning my knives, ready for stabs!
Resim
DANCING ALL NIGHT!
Kullanıcı avatarı
Cynic
Full Force
Full Force
 
Mesajlar: 217
Kayıt: Pzr Tem 20, 2014 4:24 pm

Re: 1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Rubick tarih Cum May 22, 2015 3:37 pm

Tekniğin İsmi: Jigoku no inu
Tekniğin Türü: Genjutsu
Tekniğin Seviyesi A Rank
Tekniğin Açıklaması: Kullanıcı bir dizi el mühürü sonrasında tekniğini aktif eder. O sırada onunla göz teması kuran bütün bireyler tekniğe maruz kalır. Kullanıcıdan 15 metreden daha fazla uzaktaki hedefler teknikten etkilenmez. Tekniğe maruz kalanlar kullanıcı tarafından yer altından çağırılmış 3 metre boyunda, ağızından salya yerine lav akan, kuduz cehennem köpekleri görürler. Bu köpekler hedefleri ısırıp parçalayarak onlara zihinsel bir hasar verirler. Etki çok güçlü olduğundan dolayı hedeflerin zihinsel duvarları kırılır ve kullanıcının emrettiği şeyleri büyük bir istekle yapmaya hazır hale gelir. Tekniğin efektif olduğu süre yaklaşık 10 dakikadır. Teknik açık kaldığı sürece chakra tüketir. Zihinsel kırılma durumunun düzelmesi ise hedeflerin yetenekleri ile alakalıdır, sıradan bir chuunin on dakika içinde eski haline geri dönebilir.

Out: Taijutsu tekniğine katılamadım bari bunu kaçırmayayım. 2. tekniği daha sonra yazmayı planlıyorum.
Resim
Miyahira Nori
Kullanıcı avatarı
Rubick
 
Mesajlar: 20
Kayıt: Çrş Kas 05, 2014 1:38 pm

Re: 1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Margu tarih Cmt May 23, 2015 12:45 am

Tekniğin İsmi: Bureikingu· Nekutai
Tekniğin Türü: Medical Ninjutsu
Tekniğin Seviyesi: A-Rank
Tekniğin Açıklaması: Kullanıcı göğüs kısmından çıkan bir chakra bağı ile dilediği bir kişiye kendisini bağlar. Bağladığı kişi savaş sırasında aldığı darbelerin ve yaraların acısını %50 daha az hisseder. Çünkü diğer %50'sini, bağı yapan kişi hisseder. Yani savaş sırasında bağlanan kişiler aldıkları acıyı yarı yarıya paylaşır. Ayrıca bu bağ aktiften Medical Ninja kendisine Shosen no Jutsu ile müdahale ederse bağlandığı kişide yaralarının iyileştiğini hissedecektir. Eğer kullanıcının bağlandığı kişi ölürse, bağ herhangi bir etkiyle kesilirse ve bağlanan kişiler bir birinden 15 metre uzaklaşırsa bağ kopar. Bağ koptuktan sonra alınan tüm acılar fiziksel olarak darbeyi alana geçer.
Resim

[Ishigakure] Fushihara Kensei
Kullanıcı avatarı
Margu
 
Mesajlar: 73
Kayıt: Pzt Eyl 08, 2014 11:31 pm

Re: 1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Arate Akeno tarih Cmt May 23, 2015 1:17 am

Tekniğin İsmi: Kuranpu no Jutsu
Tekniğin Türü: Ninjutsu(Doton)
Tekniğin Seviyesi: B-Rank
Tekniğin Açıklaması: Kısa bir el mührünün ardından hedeflerin 1m uzağından ,eğer 1m uzağında uygun koşul yoksa uygun koşulun olduğu en yakın yerden, 3cm uzunluğunda 5cm kalınlığında bilezik benzeri kayalar parçaları ortaya çıkar. Bu kaya parçaları hızlı bir şekilde düşmanın el ve ayak bileklerine gider. Bir düşmana iki kaya parçası isabet ettiğinde o kaya parçaları bir birlerini çekmeye başlarlar ve eğer birbirlerine değerlerse kaynaşarak birleşirler. Böylelikle düşmanlar kayadan yapılma bir çeşit kelepçe ile etkisiz hale getirilmiş olunur. Teknik tek bir düşmana karşı uygulandığında kullanıcı rakibinin nersinden bağlanacağına karar verebilir, örneğin sol el-sağ ayak/arkadan veya sağ el-sol el/önden gibi .. v.s. Bir kere kelepçelere yakalanan kişi kırmak yada ninjutsu kullanmak dışında kurtulamaz. Teknik tek seferde 10 tane kaya parçası oluşturur. Etkin menzili 20m'dir. Tekniğin yüksek bir isabet oranı vardır. Tekniğin uygulanması için uygulanacak kişilerin net bir şekilde görülebiliyor olması gerekir. Kelepçelerin dayanıklığı ve diğer özellikleri tekniğin kullanıldığı yerdeki kayalarla aynı seviyededir.
Resim
Yukimura Shirou
Kullanıcı avatarı
Arate Akeno
 
Mesajlar: 22
Kayıt: Pzt Eyl 08, 2014 11:27 pm

Re: 1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Reporter tarih Cmt May 23, 2015 2:24 am

Kaze İbutsu

Tekniğin İsmi: Kaze İbutsu
Tekniğin Türü: Ninjutsu
Tekniğin Seviyesi: B Rank
(Ninjutsular için) Tekniğin Elementi: Fuuton
Tekniğin Açıklaması: Kişi eli ile işaret ettiği bölgeye bir bunshin gönderir. Bunshin vardığı noktada diz çökerek 2 dakika boyunca hareket etmez. En fazla 3 bunshin olacak şekilde farklı bölgelere veya üçüde aynı bölgeye olmak üzere bunshinler bırakılabilir. 2 dakika içinde herhangi bir zamanda kullanıcı bunshine doğru yüksek hızda hareket eder. Eğer bunshinler birden fazla ise kullanıcı seçtiği bunshine en son varmak kaydıyla diğer bunshinlere de hareket eder. Bunshine vardığı zaman 10 metre yarıçaplı bir rüzgar patlaması yaratır. Bu rüzgar kesici olmaktan ziyade daha çok sersemletir ve etrafındaki kişileri geriye doğru fırlatır. Eğer 2 dakika içinde bunshine hareket edilmezse bunshin 2 metre yarıçapını etkileyecek şekilde patlama oluşturur.





Rikiryou Hando

Tekniğin İsmi: Rikiryou Hando
Tekniğin Türü: Taijutsu
Tekniğin Seviyesi A-Rank
(Taijutsular için) Tekniğin Bağlı Olduğu Stil: Shinshouki
Tekniğin Açıklaması: Kullanıcı 3 saniyelik bir hazırlanma ve odaklanma süresi sonrasında rakibiyle arasındaki mesafeyi en az 7 metre olacak şekilde ayarlar. Bu odaklanma süreci çarpışma içinde geçebilir lakin önceliği dövüşmekten ziyade tekniğin üzerine olmalıdır. Rakibiyle arasındaki mesafeyi ayarladıktan sonra sağ ayağını geriye doğru hareket ettirerek pozisyonunu alır. Ardından rakibine doğru koşmaya başar. Rakibiyle arasında 2 metre mesafe kaldığı zaman, kullanıcı akrobatik yeteneğini kendi hızıyla birleştirerek rakibinin arkasında konuşlanır. Bu vakitten sonra, rakibin arkasından istenilen hamle yapılabilir. Eğer rakip 4 metre yarıçapından çıkmadan pozisyon alırsa, odaklanma süreci gerektirmeden teknik tekrardan uygulanabilir. Peş peşe uygulanma limiti 3'tür. 4. kez tekrarlamak için tekrardan odaklanılması, ve mesafenin en az 7 metreye çıkartılması gerekmektedir.
Hayabusa Akihito/Kadersiz
Lina, u hellfire hell bitch!!!
Reporter
 
Mesajlar: 21
Kayıt: Pzt Mar 09, 2015 8:13 pm

Re: 1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Arate Akeno tarih Sal May 26, 2015 11:33 pm

Tekniğin İsmi: Gun no Jutsu
Tekniğin Türü: Ninjutsu(Doton)
Tekniğin Seviyesi: A-Rank
Tekniğin Açıklaması: Uzun bir el mührünün ardından iki elde toprağa vurulur. Elin toprağa vurulmasıyla beraber kullanıcının çevresinde yerden 10 tane taştan heykel çıkar. Heykellerin yüzlerinin hepsi bir birinden farklı ve oldukça detaylıdır. Heykeller hareket kabiliyetine sahip olsada kol-bacak-parmak-el gibi yerleri sabittir. Bu yüzden çarpmak ve sıkıştırmak dışında hasar veremezler. Daha çok düşmanı oyalamak için kullanılır. Heykeller ortalama bir insanın koşu hızında yerden 2-3 cm yukarıda süzülerek hareket eder. Parçalanan bir heykel fazladan çakra vererek tamir edilebilir. Heykeller kullanıcıdan en fazla 50 metre uzağa kadar gidebilir. Dayanıklılıkları bulundukları ortamdaki taşların dayanıklılığına bağlıdır.
Resim
Yukimura Shirou
Kullanıcı avatarı
Arate Akeno
 
Mesajlar: 22
Kayıt: Pzt Eyl 08, 2014 11:27 pm

Re: 1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Rubick tarih Pzt Haz 22, 2015 10:45 pm

Tekniğin İsmi:Sen'i kūki
Tekniğin Türü:Ninjutsu
Tekniğin Seviyesi A Rank
Tekniğin Elementi: Fuuton
Tekniğin Açıklaması: Kullanıcı kısa bir kaç el mührünün ardından havayı ciğerlerine doğru doldurmaya başlar. Aldığı derin nefes yüzünden göğsünün şiştiği görülebilir. Kullanıcı tam kapasitesi ulaştığı zaman topladığı havayı tek bir kalem genişliğinde ama oldukça uzun bir akım olarak bırakır. Bu hava akımının geniş olmaması onun etkinliğini ve isabet oranını azaltsa da gücünü arttırmaktadır. Aşırı derece sıkıştırılmış hava akımı önüne çıkan çoğu şeyi parçalayarak ilerlemesine devam eder. Önüne çıkan her engelle gücü biraz azalsa da efektifliğinden ödün vermez. Tekniğin işe yaradığı mesafe 150 metredir. 150 metreden sonra sadece sert bir hava akımı haline dönüşür, zarar verme kabiliyetini yitirir, sadece geriye savurur.
Resim
Miyahira Nori
Kullanıcı avatarı
Rubick
 
Mesajlar: 20
Kayıt: Çrş Kas 05, 2014 1:38 pm

Re: 1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Hari tarih Prş Haz 25, 2015 1:54 am

Tekniğin İsmi: Chokugeki no Jutsu
Tekniğin Türü: Genjutsu
Tekniğin Seviyesi: C/B-Rank
Tekniğin Açıklaması: Kullanıcı aşırı kısa bir el mührü dizisini tamamladıktan sonra rakibi ile göz temasını kurar. Bir kere göz kontağı kurulduktan sonra kullanıcı elini ninja ekipman çantasına sokar ve bunun ardından sanki elinde bir kunai varmış gibi kapalı tuttuğu elini rakibine doğrultur ve avucunu rakibe doğru savurur... Tekniğin efektif kısmı tamda bu sırada devreye girer. Kullanıcının elinde hayali bir kunai gören rakip kendisine gerçek bir kunai fırlatıldığını düşünür. Lakin işin ilginç yanı buradadır, zira tüm bu olan şeyler sırada kontrol tamamen kendisindedir, isterse bu hayali kunai'den kaçmayı yahut onu başka bir ekipman yardımı ile saptırmayı deneyebilir. Lakin denediği şey her ne olursa olsun o kunai kendisine yüzde yüz isabet oranı ile saplanır.

Saplanan kunai sadece genjutsu olduğu için kalıcı yada reel bir hasar bırakmaz. Fakat teknik sonlandırılana değin rakip hayali kunainin saplandığı yere gerçekten bir kunai saplandığını düşünür ve gerçek bir bıçak acısını çeker. Kullanıcı isterse daha fazla çakra harcayarak rakibine daha fazla kunai fırlatmayı düşünebilir. Fırlatılan kunailer arttıkça kurban, kullanıcının her atışının hedefi yüzde yüz başarıyla bulmasından dolayı karşısında kendi seviyesinin çok üstünde bir keskin nişancı ile baş başa olduğunu düşünür ve cesareti kırılır.

Tekniğin Zayıf olduğu yönler:

  • Kullanıcı genjutsudan yarattığı her kunaiyi rakibine fırlattıktan sonra da, bahsi edilen kunailerin hedef bedende saplı gibi durması için ilüzyonu sürdürmek zorundadır. Bu yüzden teknik devam ettiği müddetçe kullanıcının Chacrası yavaş yavaş emilir.

  • Kullanıcı fırlattığı her yeni kunaide harcadığı ve harcayacağı dikkat ve odağı arttırması gerektiğinden bir kaç kunai sonrasında dikkatini tamamen tekniğe vermesi gerekmektedir. Bu da dışarıdan gelebilecek diğer tüm darbelere açık ve savunmasız bir beden yaratmaktadır.

Tekniğin Kullandığı Başlıca Disiplinler:

  • Sanjakubo
  • Haokibo
Resim

Junshina Yubo
lutheas
Kullanıcı avatarı
Hari
 
Mesajlar: 14
Kayıt: Pzt Eyl 08, 2014 8:05 pm

Re: 1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Bakkal Ender tarih Prş Tem 02, 2015 9:27 pm

Tekniğin İsmi: Kōzan No Jutsu
Tekniğin Türü: Ninjutsu
Tekniğin Seviyesi A - Rank
Tekniğin Elementi: Katon
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin el mühürleri yapıldıktan sonra kullanıcı dokunduğu yeri yakarak elinin izini bırakır. Bu iz bırakma safhası 3 - 4 saniyelik bir süredir ki bu da tekniğin hazırlanma süresinin oldukça uzun olması demektir. Bu iz bir mayındır ve basıldığında patlayarak, içine yerleştirilen katon çakrasını salar. Patlama sadece izin üzerine etki eder. Yani çevresine değil sadece basan ya da dokunan kişiye hasar vermektedir. Patlama çok aşırı olmasa da bacak koparma ihtimali vardır. hızlı hedefler ise patlamadan önce kaçabilirler.

Dezavantajlar
- Tekniğin hazırlanma süresi uzundur ve teknik fark edilebilir.
- İz oldukça hassastır ve bu yüzden üzerine değen en ufak şey de bile aktifleşir.
- Eğer fark edilirse hafif bir çakra akışıyla teknik etkisiz hale getirilebilir.
- Tekniğe basıldığında çakra salınımı 1 saniye gibi bir sürede oluşur ve bu sürede hızlı hedefler patlamadan önce kaçabilirler.


Tekniğin İsmi: Suingu No Jutsu
Tekniğin Türü: Ninjutsu
Tekniğin Seviyesi C - Rank
Tekniğin Elementi: Ninpou
Tekniğin Açıklaması: Kullanıcı tekniğin el mühürlerini yaptıktan sonra vücudundan bütün çakrasını yoğun bir iz bırakacak şekilde atar. Bu kullanıcının arkasında bir tür çakra yolu bırakır. Bırakılan çakra çok yoğun olduğu için en acemi ninja bile takip edebilir. Bir nevi takip edilmek için yapılmış bir tekniktir. Kullanıcı tekniği istediği zaman kapatabilir.

Dezavantajlar
- Kullanıcının çakrasını çok hızlı tüketir.
- Çakra tükenmesinden ötürü bayılmalar vs. oluşabilir.
- Çakra yolu bariz bir şekilde ortada olduğu için tecrübeli ninjalar yutmayabilir.
Naruto
Seijuku Mokuro
Bakkal Ender
 
Mesajlar: 4
Kayıt: Pzt Eyl 15, 2014 2:11 am

Re: 1. Jutsu Yaratım Yarışması

Mesajgönderen Helion tarih Çrş Tem 08, 2015 1:03 pm

Tekniğin İsmi: Benrina Garasu no Jutsu
Tekniğin Türü: Ninjutsu
Tekniğin Seviyesi C-Rank
Tekniğin Elementi: Suiton
Tekniğin Açıklaması: Kullanıcı kısa süren el mühürlerini yaptıktan sonra baş ve işaret parmağını birleştirerek bir daire yapar. Ardından bu daireye ağzından az miktar su kusar. Bu su daireyi kaplayarak kullanıcının isteğine göre dürbün, mercek, ayna işlevi görür. Aynı anda, tek elde, bu işlevlerden sadece bir tanesi olabilir. Ama bu sırada öteki elde de aynı işlem uygulanarak farklı bir işlev elde edilebilir. Eldeki işlevin değiştirilmesi için parmakların ayrılmadan dairenin kapatılması ve tekrar açılması yeterlidir. Tekrar su kusmaya gerek yoktur.



Tekniğin İsmi: Mizu Senbokyo
Tekniğin Türü: Ninjutsu
Tekniğin Seviyesi B-Rank
Tekniğin Elementi: Suiton
Tekniğin Açıklaması: Kullanıcı ortalama bir el mührü dizisinden sonra baş ve işaret parmaklarını birleştirerek bir daire yapar ve bu daireye az miktarda su kusar. Bu su daireyi kaplar. Ardından kullanıcı bu daireye üfleyerek yumruk büyüklüğünde baloncuklar oluşturmaya başlar ve bu baloncukları isteği doğrultusunda hareket ettirir. Baloncukların menzili 1 kilometredir. Bu baloncuklar, her biri kendinden öncekiyle doğrusal olacak şekilde, kullanıcının isteği doğrultusunda dizilir ve bir periskop işlevi görür. Her bir baloncuk ayna görevi yapar, görüntüyü yansıtır. Kullanıcının, baloncuktan kendisine gelen görüntüde, farklı yönlere, farklı açılara bakması için baktığı baloncuğa farklı açılardan ve yönlerden bakması gerekmektedir. Baloncuklar, yerlerini 1 saat kadar korur ve kullanıcı isteği doğrultusunda ister teker teker ister bir anda hepsini patlatacak şekilde baloncukları patlatabilir. Kullanıcı baloncuklar arasından istediği bir tanesini patlatma kabiliyetine de sahiptir.

Not: 2. jutsu'yu beğenmediğim için-yarışma devam ederken- değiştirdim. Sorun olur mu bilmiyorum o yüzden belirteyim dedim.
En son Helion tarafından Prş Tem 09, 2015 2:13 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kuroda Jinpachi
Kullanıcı avatarı
Helion
 
Mesajlar: 3
Kayıt: Çrş Eyl 10, 2014 7:51 pm

Sonraki

Dön Arşiv

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron