1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

1. Taijutsu Stil Yarışması

MesajGönderilme zamanı: Pzt Mar 09, 2015 6:07 pm
gönderen Cynic
Selamlar. İlginç bir konsept ile karşınızdayım bu sefer.

Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi bir yarışma düzenliyoruz. Yarışmanın konsepti, bir Taijutsu stili yaratmak. Yarışmaya katılmak için bu başlığa yarattığınız stili göndermeniz gerekmekte. Bunu yaparken de aşağıdaki kurallara uymanız gerekiyor.

  • Yaratılacak stiller Naruto oyuncu rehberlerindeki ile benzer bir anlatıma ve kaliteye sahip olmalı, arada sırıtmamalıdır.

  • Bütün stiller, Taijutsu rehberlerindeki formatta olmalıdır, yani 1 paragraf açıklama, ardından bütün Rank'ların detaylandırılması şeklinde. Ayrıca, silahsız stillerde C, B ve A-rank olmak üzere 3 jutsu yaratmak gereklidir, silahlılarda ise 1 tane B-rank teknik yeterlidir.

  • Aşırı uzun veya aşırı kısa başvurular değerlendirilmeyecektir.

  • Stiller silahlı veya silahsız olabilir.

Yaratılacak stiller evrene eklenecek ve herkesin öğrenimine açılacaktır. Evren içi olarak, kazanan kişi stilin yaratıcısı ile alakası olmayacak, bunu da belirtelim. Fakat kurgu içerisinde hoş ekstralar ile karşılaşabilirsiniz. Ödüller sürpriz.

10 Nisan günü başvurular kapatılacak ve bir kaç güne kazanan açıklanacak. Fakat şöyle bir şey belirtmekte fayda var, eğer çok katılan olmazsa veya yeterli kalitede başvurular olmazsa, yarışma iptal edilebilir.

Haydiyin kolay gelsin, klavyenize kuvvet :dancing:

Re: 1. Taijutsu Stil Yarışması

MesajGönderilme zamanı: Pzt Mar 09, 2015 8:38 pm
gönderen Reporter
I'm waiting for this!

Megakeru
Silahlar: Ok ve Yay(Arbaletler bu stile dahil değildir.)
Megakeru stili Oklar ve Yaylar üstüne kurulu bir Taijutsu stilidir. Diğer Taijutsu stillerinden farklı olarak bu stil, yakın dövüşten ziyade, uzaktan hedefleri indirmeyi öğretir. Stil, çok uzun zamandan beri var olan okçuluğun, shinobilik ile harmanlanmasıyla ortaya çıkmıştır. Okçuluğun shinobilikle harmanlanmasından bu yana gerekçe olarak okçuluğun uzak mesafe dövüş sanatı olması, bazı kesimleri, bu sanatın shinobilikle alakası olamayacağını, bu yüzden okçuluğun shinobilikle harmanlanmasının saçma olacağını dile getirenler de vardır. Ne var ki stil, günümüzde halen kullanılmakta olup çoğu kişi tarafından kabul görmüştür. Stilin amacı, uzak mesafelerden hedefi indirmektir. Stilin icrası bir ok ve bir yaydan ibarettir. Normal okçuluktan farklı olmasının en büyük sebebi, yayı geren kişinin, bir shinobi olmasıdır. Shinobilerin gücü, hızı ve refleksleri dikkate alındığında normal okçuluktan kat kat üstün olduğu söylenebilir.


D-Rank: Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede yayın tutuşu, nasıl gerilmesi gerektiği, okun nasıl tutulması gerektiği, nişan alma hassasiyeti, nefes alıp verme egzersizleri gibi konular üzerinde çalışır. Kullanıcının nişan alma kabiliyeti hissedilir biçimde artar.

C-Rank: Kullanıcı bu seviyede nişan alma kabiliyetini geliştirerek okları hedef aldığı noktaya daha yakın bir şekilde isabet ettirmeye başlar. Oku daha uzak mesafelere, daha hızlı ve daha güçlü bir şekilde atmaya başlar. Aynı zamanda, kullanıcının nişan alma kabiliyeti ve görüş yetisi hissedilir bir biçimde artar.

B-Rank: Atılan okların verdiği hasar daha fazladır. Kullanıcı artık okları çok daha güçlü bir şekilde atmaktadır. Yayı germesinde kaybolan süre çok daha azalır ve aynı zamanda okları çok daha seri bir şekilde kınından çekmeye başlar. Hareket halindeki hedefleri vurma kabiliyeti artar.

A-Rank: Çok uzak mesafelerden hedefine gönderdiği oku, neredeyse hiç hız kaybetmeden yollamaya başlar. Çok daha seri ok atışları yapmaya başlayan kullanıcı, hareket halindeyken hedefleri çok daha rahat bir şekilde vurmaya başlar. Kullanıcı, aynı anda iki ok birden atma kabiliyetine ulaşır.

S-Rank: Atılan oklar maksimum mesafeye minimum kayıplarla gitmeye başlar. Yakın mesafede tam güç kullanılmadan atılan oklar bile ölümcül sonuçlar doğurabilir. Kullanıcı hareket halindeyken, hareket halindeki hedefine göndereceği oklarda ıskalama oranı minimuma düşer. Okları çok daha seri bir şekilde yollayan kullanıcı, dakikada 80-90 arası ok atmaya başlar. Kullanıcı, aynı anda birden çok hedefe birden fazla ok atabilme yetisi kazanır. Stilin zirvesidir.


Megakeru
Ba Suru (B-Rank)
Kullanıcı, kaç tane ok atacağını belirledikten ve beş saniye odaklandıktan sonra oklarını çok seri bir şekilde atmaya başlar. Saniyede iki oka kadar çıkartılan serilik, atılan her okta biraz daha yavaşlar. Tekniğin tamamen bitmesi, atılacak olan oklara bağlıdır. Atılacak olan oklar bittiğinde, kullanıcıda çok hafif bir yorgunluk başlar. Bu yorgunluk devamında atılacak olan okların seriliğinde çok az bir azalmaya yol açar.

Pinto Shakegi (B-Rank)
Kullanıcı, oku yayına götürerek nişan alırken chakra vermeye başlar. Yayı iyice gerdikten sonra ok bırakılır. Muazzam bir mesafede hiç hız kaybetmeden giden ok, verilen chakranında etkisiyle rakibini delip geçer. Ok, rakibini deldikten sonra hızının ve gücünün %25’ini kaybettikten sonra ilerlemeye devam eder. Eğer ok, başka bir hedefe denk gelirse, denk geldiği hedefin kalınlığına bağlı olarak ikinci hedefi de delip geçme olasılığı vardır. Eğer ikinci hedefi de delerse hızının ve gücünün %75’ini kaybeder. Bu teknik aynı zamanda binalarda delik açmak veya düz bir doğrultudaki ağaçları yıkmak için kullanılabilir.


Not: Yukarıda silahlı stiller için bir B-Rank teknik yeterlidir denmiş. Ben buraya iki B-Rank teknik koydum. Umarım sıkıntı olmaz. Bir tane de S-Rank teknik oluşturdum. İstenilirse onu da buraya ekleyebilirim.

Re: 1. Taijutsu Stil Yarışması

MesajGönderilme zamanı: Çrş Mar 11, 2015 1:11 am
gönderen Margu
Ekisupātochou
Ekisupātochou stili chakra ile bedeni taijutsu üzerine yoğunlaştırmaktır. Stilin temeli, darbeler ile chakrayı eşit zamanlı olarak bir yerde denklemek üzerine kuruludur. Hız ve fiziksel gücün yanında chakra güçlendirmesi ile atılan darbelerin şiddeti ve verdiği zarar yükselecektir. Genelde bu stil, kas gücü yetersiz olan fakat yinede güzel hasar vermek isteyenlerin tercih ettiği bir yoldur. Örneğin, bu stile sahip kişi kas gücü olarak karşısındaki rakibe göre biraz daha alt seviyede. Fakat attığı yumrukta chakrasını toplayarak veya attığı bir tekmede chakrasını toplayarak aralarındaki güç farkını tamamen eşitlemiş olacaktır. Bu Taijutsu Stilinin farkı ise, Chakra Manipülesine önem vermesidir. Eski keşişlerin kullandığı ve kontrol etmesi en zor Taijutsu Stillerinden birisidir. Kişi fiziksel güçlerine önem verdiği gibi, chakrasını manipüle edebilmesini de bilmelidir. Ayrıca stil kullanılırken Shinshouki Stiline nazaran çok fazla miktarda chakra harcandığı için, stile sahip kişi savaşlarda kısıtlı zamana sahiptir.

Seviyeler
D Rank;
  • Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede chakrasını henüz yeni yeni manipüle etmeyi ve savaşlarda kullanmayı öğrenir. Kendisini zorlayarak arka arkaya teorik olarak 5-6 kere ard arda agresif saldırılarda bulunabilir.


C Rank;
  • Kullanıcı bu seviyede Chakra Manipülesinin temellerini geliştirir. Artık daha hızlı chakra toplayabilir ve yerini değiştirebilir. Kendisini çok zorlayan hamleleri bir kaç damla ter dökerek yapabilir.


B Rank;
  • Chakra Manipülesinin tüm detaylarını öğrenen kullanıcı bu seviyede daha az chakra ile daha büyük işler başarabilir. Verdiği hasar arttığı gibi rakip üzerinde uzun süreli izler bırakabilecek kadar nokta vuruşları yapabilir.


A Rank;
  • Kullanıcı bu seviyede kendi chakrasının miktarını arttırıp azaltabilecek kadar yükselir. Kendi sınırlarını zorlamaya başlar ve imkansız denilen savunmaları delip geçebilir. Artık chakra manipülesini dövüşlerde nasıl kullanacağı konusunda ustalaştığı için refleksif olarak kendisini aniden savunabilir veya karşı atakta bulunabilir. Saniyeler içerisinde, kollarında topladığı chakrasını bacaklarına aktarabilir. Veya vücudundaki tüm chakrayı tek bir noktaya toplayarak ölümcül vuruşlar yapabilir.

S Rank;
  • Kullanıcı stilinde zirve noktaya ulaştığı için artık saf chakra toplamak yerine elementinin chakrasını vücudunda toplayabilir ve buna göre hasar verebilir. Örnek vermek gerekirse. Kullanıcının elementi Raiton diyelim. Karşısındaki rakibi Suiton bazlı bir ninjutsu kullandığında, Ekisupātochou Stili Kullanıcısı vücudunda Raiton chakrası toplayarak ekstra jutsu uygulamadan ninjutsulara karşı gelebilir.


Teknik Listesi
Chakurashīrudo, C Rank
Kullanıcı, tekniğin uygulanması için gereken koşulları sağladığında chakra avuçların içinde toplanarak rakibinin darbelerine karşı gelen bir chakra kalkanı oluşturur. Boyutu, sadece kullanıcının elinin büyüklüğü kadardır. Fiziksel olarak kendisine doğru gelen darbelere karşı gelebilir.

Chakurafingāparusu, B Rank
Kullanıcı, teknik için gerekli koşulları sağladığında chakra parmaklarda toplanır. Parmaklarda toplanan chakra ile vurulan darbeler delici özellik kazanır.

Chakura no Bakuhatsu, A Rank
Kullanıcı, vücudunun tamamına eşit chakra gönderdiği sırada, bu chakrayı vücudun dışına doğru iter. Kullanıcı 2 metrelik çember alanın tamamına bu patlamayı gönderir. Tekniğin etkileri elemente göre değişkendir.

Saf Chakra İle Kullanıldığında
  • Patlamanın etkisiyle, rakip 3 metre öteye fırlatılır.
Fuuton Elementi İle Kullanıldığında
  • Çember alanda tekniğe maruz kalan rakibin vücudunda kesikler oluşur ve kısa süreli kan kaybı başlar.
Raiton Elementi İle Kullanıldığında
  • Çember alanda tekniğe maruz kalan rakibin hareketlerinde kısa süreliğine kısıtlanma ve hızında yavaşlama görülür
Katon Elementi İle Kullanıldığında
  • Çember alanda tekniğe maruz kalan rakibin vücudunda küçük yanıklar oluşur ve kısa süreliğine dayanılmaz bir acı verir.
Doton Elementi İle Kullanıldığında
  • Çember alanda tekniğe maruz kalan rakip vücuduna aldığı sert darbeler sonucu kısa süreliğine yerden kalkamayacak duruma gelir.
Suiton Elementi İle Kullanıldığında
  • Çember alanda tekniğe maruz kalan rakip chakralı su yutar ve kısa süreliğine organlarında yanma hissi yaşar.

Re: 1. Taijutsu Stil Yarışması

MesajGönderilme zamanı: Cmt Mar 14, 2015 4:25 pm
gönderen Fedaroza
Ikkaku-ryû (Juttejutsu)
Silahlar: Jutte
Jutte, kabaca standart olarak otuz-atmış cm arası değişken boyutlarda bir sopanın yanına kabza payı bırakarak dikey, jutte toplam boyunun yaklaşık yarısı boyunda bir L halinde demir eklenmiş halidir. Arasındaki boşluk sayesinde kullanıcı kesici aletleri karşılayabilir ve hatta gücünden faydalanarak rakibinin ekipmanını fırlatıp, onsuz bırakabilir. Kesici aletler karşısında büyük üstünlük sağlayan bu stil zamanında üstün seviye samuraylar tarafından kullanılmıştır. Geçilmesi epey zor olan defansın yanında kullanıcı, rakibini savunmasız bıraktıktan sonra silahsız ya da silahlı olarak saldırılar yapabilmektedir. Stilin üst seviyeleri, kullanıcının yakın dövüşte hemen hemen dokunulmaz olması anlamına gelmektedir.
Seviyeler
    D Rank;
  • Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede jutte kullanımının temelini öğrenir. Pek belirgin bir şekilde olmasa da, kılıçlar ve diğer kesici aletler karşısında neyi nasıl yapacağına dair bilgi sahibi olur ve belli bir seviyede ofansif kullanımı öğrenir.

    C Rank;
  • Kullanıcı bu seviyede, juttenin temel kullanım çeşitlerini kavramıştır ve artık gerek ofansif, gerek defansif şekilde kullanmaya başlamıştır. Fiziksel özellikleri ile harmanlayıp hem dikine sert, ezici hamleler, hem de savurarak alansal defans yapmayı öğrenmiştir. Kesici alet karşılamak konusunda da gelişimi gözle görülür seviyededir.

    B Rank;
  • Kullanıcı bu seviyede, jutte kullanımının yanı sıra, bileği, eli, kolu üzerindeki kontrolünü de artırmıştır. Çok daha dengeii bir şekilde defansif olarak juttesini kullanabilmektedir. Çevikliği ya da gücü ile birlikte, ayaklarının pozisyonuna da önem vererek birden fazla rakibe karşı defans yapmanın temellerini atmıştır.


    A Rank;
  • Kullanıcı bu seviyede artık jutte ile yapılabilecek hemen hemen her şeyi öğrenmiştir. Kesici alet kullanan tek bir rakip, onun için hiç problem değildir. Rakibin ekipmanını karşılamak haricinde, ekipmanını çakrası ile güçlendirerek rakibinin ekipmanını fırlatabilir ve onu savunmasız bırakabilir. Bununla birlikte, juttesini çevirme kabiliyeti de kazanan kullanıcı, çoklu rakiplere karşı da avantajı elinde tutar.

    S Rank;
  • Kullanıcı artık, stilin zirvesindedir. Juttesi onun bir uzvu olmuştur. Artık juttesi ile defans yaparken aynı anda atak da yapmaya başlamıştır. Öyle ki, çakrası ile güçlendirilen bu yeni uzvu, vuruldukça hem karşısındakinin ekipmanını zedeler ve yeterince sert karşılanırsa kullanıcısına kadar hasar gider. Saldırı konusunda ise elementine göre juttesinin kabiliyetini manipüle etmeyi öğrenmiştir. Juttesini savururken hava akımı oluşturmasını sağlayıp, döndürerek kendine has bir kalkan oluşturabilir. Artık kullanım, onun yaratıcılığına kalmıştır.


Teknikler
Kauntā, C Rank
Kullanıcı rakibinin ekipmanına odaklanır ve yüksek ihtimalle karşılama hakkı kazanır. Ekipmanı juttesiyle karşılayıp döner, bu sırada rakibinin ekipmanını fırlattığı/uzaklaştırdığı/düşürdüğü gibi döndükten sonra çakrasıyla güçlendirip rakibine juttesiyle gelişine sağlam bir vuruş yapar.

Ōbaru, B Rank
Jutte ile yapılan ofansif bir hamledir. Kullanıcı büyük bir güçle juttesini dairesel şekilde savurmaya başlar ve bu işlemi yorulana kadar sürdürebilir. Savuruşunu juttesini aşağıya sertçe rakibine doğrultarak bitirir. Ne kadar çok savurduysa ve mesafe ne kadar azsa juttenin gösterdiği yöne doğru o kadar güçlü, dairesel, ortasında nokta şeklinde gitmekte olan bir hava akımı gönderir.

Sākurushīrudo, A Rank
Kullanıcı juttesini iki eliyle kavrayıp ileriye doğrultarak döner. Hızlı ve güçlü bir şekilde dönen kullanıcı, juttesini her savurduğunda etrafında genişleyen bir mavi çakra oluşturur. Bu çakra, kendisine gelen saldırıları yüksek oranda karşılayabildiği gibi, kendisine saldıranlara da karşı atak yapmasını sağlar. Kendisine savrulan, kullanıcı kaçıncı turdaysa, jutteyle o kadar vurulmuş kadar hasar alır. Teknik, en fazla altı saniye uygulanabilir. Her iki saniyesi orta seviye bir teknik kadar çakra harcar.

Re: 1. Taijutsu Stil Yarışması

MesajGönderilme zamanı: Cum Mar 20, 2015 9:20 pm
gönderen Serininjaa
Tōku-kara
Silahlar:Balta(Türk veya kızıldereli tarzı)
Orta boy ve hafifçe, iki çift balta kullanılarak yapılan uzak ve yakın mesafeli dövüştür. Yakın mesafede; hızlı ve aktif olarak rol oynar, uzak mesafede; sürekli rakibi dürtmek ve uzaklaştırmak, kaçan birini yakalamak üzerine odaklanılır. Baltaların hafif olması sebebiyetiyle rahatça fırlatılabilir ki nihayetinde baltadır.(Tabi ki ağırlığı olacak) Uzak ve yakın dövüşte kullanırken şiddetini ve kuvvetini arttırmak üzere chakra ile birleştirilebilir. Bu şekilde daha yoğun hasar verir.

Seviyeler
D rank;
  • Başlangıç seviyesidir. Kullanıcı bu seviyede baltalarını nasıl uzak ve yakın dövüşte kullanabileceğini öğrenir. Balta fırlatmayı ve rakibine saldırmayı kavramaya başlar.
C rank;
  • Kullanıcı bu seviyede, Tōku-kara temel kullanım çeşitlerini iyice anlamıştır. Baltalarını bodoslama kullanmayı keşfeder ve tekniği hangi durumlarda kullanacağını öğrenir. Hamleleri daha kolay karşılar, baltayı daha hızlı fırlatır. Baltanın fırlatılışıyla tekrar yerden alınışı arasındaki süreyi nasıl kapatacağını öğrenir.

B rank;
  • Bu seviyede kullanıcının bilekleri ve parmakları baltanın büyüklüğüne, ağırlığına alışır. Daha esnek hareketler yapmaya başlar. Fırlattığı baltaların isabet oranı artar. Chakra ile baltalarının gücünü arttırarak yakın ve uzak dövüşte bir adım ne geçer. Baltaları daha hızlı fırlatır. Bu sırada oluşacak sorunlara karşı daha önemli olur.
A rank;
  • Kullanıcı bu seviyede artık Tōku-kara en önemli konularını, becerilerini öğrenmiştir. Baltalarını sanki bir top gibi fırlatır, kaçma şansı neredeyse yok denecek kadar olur. Rahatça hareket ederek baltasını yerden, rakibin bedeninden alabilir. Aynı anda 3 kişiyle dalaşacak kadar gelişmiş olur. Baltalar sayesinde kaslarındaki gelişmeler sayesinde baltasını yakın,uzak dövüşte daha etkili,daha hızlı kullanır. Çakrasıyla güçlendirdiği baltaları bir yıkım silahından farkı kalmaz. Kıvrak hareketler yapabilir.

S rank;
  • Bu seviyede kullanıcı durdurulamayacak kadar güçlenmiştir. Rahatça bir insanı parçalayabilir. Bir grupun ortasına atlayarak hepsiyle baş etmeye çalışabilir. Baltaları bir insanı rahatça öldürecek şekilde kullanır. Rakibini savunmasını delmesi kolaylaşmıştır. Kolezyuma bırakılan aslan gibi oradan oraya hareketler yapabilir. İki baltasını da ardarda fırlatıp balta rakibe ulaşmadan diğerini almış olur. Bir barbar gibi dövüşmeyi öğrenmiş olur. Tekniğin zirvesindedir.


Tōku-kara
Ejine to kōki, B rank
Kullanıcı Tōku-kara stilini kullanarak havaya zıplar, kollarını geriye doğru çeker ve baltalarını her ikisini de hızlı bir şekilde rakibin kafasına indirir. Tek bir kişi üzerinde etkilidir.Ani ve hızlı bir şekilde yapılır. Şaşkınlık etkisi yarattığı için düşman heyecan yapıp ne yapacağına şaşırıp büyük bir açık verebilir. İsterseniz birkaç metrelik mesafeyi koşup hızlı bir şekilde de yapabilirsiniz. Lakin yakından yaparken ki isabet oranı daha yüksektir.[/list]

Re: 1. Taijutsu Stil Yarışması

MesajGönderilme zamanı: Çrş Mar 25, 2015 3:54 am
gönderen Reinalce
Onpa

Bu stil, gizli bir stildir. Ama tam anlamıyla gizli denemez. Kendilerini dış dünyaya kapatmış olan bir kabileye aittir. Bu kabile, Shinano Dağının derinliklerinde yaşar. Zaten dış görünüşleri nedeni ile pek diğer insanlar ile içli dışlı olmazlar. Kabilede yaşayan ve bu stili kullanan insanların dış görünüşleri farklıdır. Vücutlarında delikler bulunmaktadır. Bu delikler ile çeşitli sesler yaratıp, ses temalı saldırılar yapabilmektedirler. Kabile, kendilerine gelen bu stili öğrenmek isteyen herkese saygı duyar. Çünkü stili öğrenen kişi artık onlardan biri olmuştur. Vücutlarında oluşan delikler kardeşliği simgelemektedir onlar için.

Temsili Görünüm:

Resim

Resim


Bu stil dediğim gibi sesi kullanarak saldırı yapmaktadır. Kullanıcının vücudunun her yerinde çeşitli delikler bulunmaktadır. Her yumruk, tekme ve benzeri saldırılar sessel etki yapar. Tabii içinden çakra geçirilmekte ve çakra aktif bir şekilde kullanılmaktadır. Yumruk atıldığı zaman ses çıkarmak gibi basit bir şey ile örneklendirebiliriz. Atılan yumruğun, dolayısıyla çıkan sesin kulak içine hasar vermesi gibi. Tabii sadece bununla da sınırlı değildir. Ses dalgası oluşturma, ses bombası tarzında şeyler yapma klasik taijutsu hareketleri ile harmanlanılarak kullanılır.

Seviyeler

  • D Rank; Başlangıç seviyesidir. Kulakları çınlatacak düzeyde ses oluşturabilir yumruklar veyahutta diğer teknikler. Art arda gelen saldırılar baş dönmesine ve kulakta kanamaya yol açabilir.


  • C Rank; Bir ileri seviyededir. Direkt deriye gelen saldırılar, ses ile daha etkili olur. Kulaklara etkisi artık daha fazladır. Kafa bölgesine gelen bir saldırı, direkt olarak kulakları kanatır ve eğer tekrarlanırsa ciddi baş dönmeleri olabilir. Kulak zarı patlayabilir. Tabii bu rakibin dayanıklılığı ile de alakalıdır.


  • B Rank; Artık bu seviyede düz vuruşlar ile ses bazlı saldırılar yapılabilir. Deriye etki edebilecek, hatta deri altında işleyecek saldırılar yapılabilir. İç organlara hasarlar verilebilir. Sesin etkisi artmıştır. Çığlık tarzı şeyler, ufak yaratıkları öldürebilecek ve camları kırabilecek düzeydedir.


  • A Rank; Bu seviyeye gelindiğinde kullanıcı ses kullanımını aşmıştır. Artık ses onun bir uzvu olmuştur. Ses dalgaları yapabilecek düzeydedir. Yumruklarının atış mesafesi artmıştır. Sesin vücuda çarpması, darbe etkisi yaratır. Bu seviyede öyle gelişmiştir ki hazırsız yakaladığı rakiplerini, çığlığı ile sağır edebilir. Tabii rakibin güç seviyesi de etkilidir bu durumda. Beyne ağır hasar verebilecek, hafıza kaybına varan güçlü ses saldırıları yapılabilir. Artık her saldırısı su gibidir. Ve direkt hasar verir rakibine.


  • S Rank; Kullanıcı artık stilin zirvesindedir. Akla gelecek her şey yapılabilir ses ile. Kullanıcı her şeyiyle ses temelli saldırılar yapabilir. Ses bombası tarzı şeyler ve ses dalgaları gönderebilir. Her bir uzvundan sesler çıkarabilir. Yüksek konsantrasyon ile yıkıcı saldırılar yapabilir.


Teknikler

  • Ōdio Ken - D Rank;

    Kullanıcı rakibinin kafasına doğru, kulak bölgesine bir yumruk savurur. Yumruk ses çıkarır. Eğer istenildiği gibi olursa, rakibin kulağı hasar alır. Kanama oluşabilir, baş dönmesi yaratabilir. Kısa süreli duyma kaybı da oluşturabilir.

  • Saundokikku - C Rank;

    Rakibe doğru bir tekme atılır. Tekmenin hedefi, rakibin suratıdır. Eğer isabet ederse, ortaya çıkan ses kulağı acıtır ve de kanatır. Eğer tekmenin gücüyle birleşirse kulak zarı bile patlayabilir. 4 - 5 santimlik bir tolerans değerine de sahiptir. Bu aralıkta bir mesafede rakip sıyrılsa bile oluşan ses etki eder. Ve kulağı rahatsız eder. Kanamaya yol açabilir.

  • Dīpuinpakuto - B Rank;

    Kullanıcı, rakibin herhangi bir yerine saldırır. Neyle saldırdığı fark etmez. Tekme, yumruk her şey dahildir. Odaklanma ve çakra birikimi anlık yapılan bu saldırı sonucu, rakibin iç organlarına varana dek hasarlar verilebilir. Ses ile kombine bu saldırılar, rakibin içinden ses dalgaları geçirir. Ve böylelikle iç organları yaralamaya başarmış olur. Kafaya alınacak direkt bir darbe bayılmaya sebebiyet verebilir.

  • Sukurīmu Jikan - B Rank;

    Kullanıcı anlık olmasa da, bir saniyeye yakın bir zamanda odaklanarak çığlık atar. Bu çığlığın etkisi, normal insanların çığlıklarından kat kat daha fazla etkilidir. Öyle ki, kulak zarlarını patlatabilir. Hazırlıksız yakalanan rakipleri bayıltabilir bile. Ama genellikle tekniğin kullanım amacı, Kuchiyose ile çağrılmış canlıları geri göndermektir anlık hasarıyla.

  • Randamuinparusu - A Rank;

    Rakibe doğru saldırılır. Tekme veyahutta yumruk ile. Ama bu saldırı iki ucu keskin kılıç gibi de düşünülebilir. Ses dalgaları atılarak yapılır, rakibe değmese bile aynı etkiyi gösterir. Çünkü ses dalgaları yumruğun ve de tekmenin yerini almıştır Rakibi şaşırtmak ve ani hasar vermek için idealdir.

  • Matte Iru Aki - S Rank; Bu saldırı, Onpa stilinin son noktasıdır. Yapılacak en güçlü saldırısıdır. Şöyle işler; Kullanıcı birkaç saniye odaklanır. Bu odaklanma esnasında vücudundaki uzuvları nizamlı ve geometrik bir şekilde hareket ettirir. Bu olayın ardından bir form kazanılır. Ve bu formda çakra birikimi meydana gelir. Bu çakrayı kullanıcı rakibe gönderir. Rakibe doğru gönderilen çakra, şekil alır. Ses bazlı bu saldırı, tıpkı bir Ejderha formundadır. Uzun, kıvır kıvır ve ince. Rakibe hızlı bir şekilde gider. Sonra çarpışma meydana gelir. Eğer rakip, direkt olarak saldırıdan darbe yemişse, ölümcül hasarlar alabilir. Çünkü bu Ejderha siluetindeki saldırı, rakibe temas eder etmez, ses bombası görevini yapar ve de patlama oluşturur. Patlama sonucu dağılan şiddetli ses, hayati organlarda dahil olmak üzere vücuda hasar verebilir. Damarları çatlatabilir, bazılarını patlatabilir, insanı sağır edebilir. Beyin ve kalbin ne kadar korunduğuna da bağlı olarak da kalp durması ya da direkt olarak bayılma oluşabilir. İç kanamadan ötürü, hayati tehlikeyse çok büyüktür. Tabii direkt bir darbede, yani vücudun tamamının bu darbeyi yemesi sonucunda oluşmuştur bu şartlar. Eğer farklı bölgeler, parça parça bir şekilde hasar görmüşse, o yerlerde etkili olur sadece.


Öncelikle bu uzun yazı için özür dilerim. Aklımda böyle bir fikir belirdi ve nasıl bunu en iyi bir şekilde dile getirebilirim diye düşündüm. Düşündüm, yazdım ve sonuçta böyle bir şey ortaya çıktı. Uzun olduğunu biliyorum. Ama boş beleş bilgiler ile doldurmadığımı düşünmekteyim. Umarım uzunluktan dolayı sıkıntı çıkmaz. :D :manyak: